Religionslæreren

Religionslæreren udgives af Religionslærerforeningen 5 gange om året.

Religionslæreren indeholder artikler med relevant og aktuelt indhold for religionslærere i skolen, samt andre med interesse for religion og undervisning.

Desuden indeholder Religionslæreren information og debat om faget både i politisk og pædagogisk-didaktisk sammenhæng.

Religionslæreren byder sig til med ideer og inspiration til undervisning, samt konkrete undervisningsforløb, som kan bruges i skolens praktiske hverdag.

Religionslærerforeningens redaktion:

Redaktør Sidsel Leth Svensson

Redaktionelt materiale kan sendes til redaktøren på email: sls@fsfisk.dk

Bøger til anmeldelse sendes til næstformand Carsten Bo Mortensen
Uggeløse Bygade 24, 3540 Lynge

Religionslæreren har intet ansvar overfor redaktionelt materiale, der indsendes uden forgående aftale.

Ved ønske om annoncering i Religionslæreren skal henvendelse ske til redaktøren.

Læs Religionslæreren online

Adgangskode til at læse bladet elektronisk fås ved fremsende af navn og medlemsnummer til foreningens kasserer Jan Madsen pr mail: rel.laer.for@gmail.com